Mer i bevegelse - tips og veiledning

Så lenge du aktivt bruker musklene dine og pulsen din øker, teller det som trening.

Få treningstips her.

Trening og diabetes - mer i bevegelse - tips og veiledning

Mer i bevegelse - komme i gang

Det tar tid å etablere en ny vane, og det er viktigere å opprettholde den enn å utføre den perfekt.

Få tips til hvordan du kan komme i gang her.

Trening og diabetes - mer i bevegelse - komme i gang - trening

Trening hjemme - program 1

Regelmessig trening kan bidra til å forbedre helsen din.

Her finner du et 4-ukers treningsprogram som kan hjelpe deg i gang.

Trening og diabetes - mer i bevegelse - trening - program

Trening hjemme - program 2

Regelmessig trening kan bidra til å forbedre helsen din. Om du går eller trener litt fra før kan dette programmet hjelpe deg med videre trening. 

Last ned program 2 her.

Trening og diabetes - mer i bevegelse - trening - program 2

Mer i bevegelse - fordeler med fysisk ativitet for kardiovaskulær helse

Fysisk aktivitet er viktig av mange forskjellige grunner. Det kan redusere risikoen for fremtidige kardiovaskulære sykdommer, få deg til å føle deg bedre og bidra til å forbedre helsen din.

Les mer her.

Trening og diabetes - mer i bevegelse - trening - fordeler med fysisk aktivitet for kardiovaskulær helse

Forbli sunn - forbli motivert

Det kan til tider være vanskelig å fortsette med nye, sunne livsstilsvaner. Det er viktig å forbli motivert for å opprettholde nye rutiner.

Last ned «forbli sunn» for å få tips til hvordan du kan forbli motivert.

Trening og diabetes - mer i bevegelse - trening - forbli sunn - forbli motivert

Oppdatert: 22. mai 2019

Trening og diabetes
Trening og diabetes - mer i bevegelse - trening - forbli sunn - forbli motivert